Nihalkoc ben 24 saat ağladım onun için. Çok iyi anlıyorum seni. Ama sıkıntı olsa zaten ultrasonda görürdü doktor bu zamana kadar. Ultrasonda iyice baktı da mı dedi? Karaciğer enzimin yüksekse benim gibi değer yüksek çıkabiliyor. İnsülin direncin ya da şekerin yüksek ise de değer yüksek çıkabiliyor.
Çok şükür bende bir şey yok. 5.5 ay oldu. İnşallah sende de yoktur.