Bugün teyzeme gittim bi tencere yaprak sarması yapmış bi misafiri geldi evi de bahçe kat onun kapının önünde oturuyorduk misafirine sarma verdi tabakta bana sormadı bile bende istemedim su içeyim diye mutfağa gittim baktım bi tencere sarma bi tane bile yemedim neyse eve geldim 2 3 saat geçti teyzemde sarma stokludur buzluğa koyar hep güzelde olur dedim ki teyze ya canım sarma çekti şu sardıklarından bana bi paket verirmisin parasını veriyim sana sonuçta el emeği dedim o da yarın ben sarcam zaten o zaman pişiririm yersin dedi e olanı ver ben pişiririm paranı da vercem canım çekti hamileyim dedim sabret sende her canın çektiği hemen olmaz dedi içimde kaldı internetten sipariş veriyim dedim 4 sarmaya 40 tl para istiyor gidip marketten alsam konserve olandan sağlıklımıdır bilmiyorum sadece ayıplıyorum böyle insanları pişirilmiş var bi tabak verse ölür zaten