Porsuk7062 ben 3 sezeryan oldum şimdi 4 hamileliğim açıkçası biraz korkularım war riskli nede olsa ama rabbim büyük dikiş yerim gayet iyi görünmüyor zaten ağrım da yok henüz 16 haftalık bacaklarımda kollarımda aşırı kuruluk başladı bide huzursuz bacak sendromu gece tutuyor çok kötü