Kızlar dünde post açmıştım sancı ile yatış yaptım diye bu akşam çıkış yaptım doktora sancım esnasında kullanacağım ilaç vermicek misin dedim yok ağrın sancın olursa gel dedi devlette yattım bu arada ilaç vermeden yolladı beni sonuçta altı yedi hafta hastanede yatmam ki anlamadilar beni tartışıp çıktım ne yapabilirim özele gitsem ilaç yazar mi kullanan var mı erken doğum onleme ilacı