Hiranuroztrk0506 bu aralar hamilelik hormonlarından mı bilmiyorum ama psikolojim gece uykularımı etkileyecek kadar bozuk. Gebeliklerin %3-4 kısmı ters. Ben neden bu azlığın içindeyim acaba diye düşünmeye başladım. Hani bebeğin ters olmasının miyom, rahim bozuklukları vs. Gibi sebepleri varmış. Ama bebekle ilgili durumlar diye bir sebep de gördüm okurken. Acaba bebeğim de bir sorun mu var diye içim içimi yiyor. Sizin bebeğiniz iyiydi değil mi inşallah ?