İlk gebeligimde sadece sabahları çok az olan ve kısa süren bulantilarim vardı 13. Hafta civarında geçmişti. Şimdi ikinciye hamileyim ve 4. Haftada başladı bulantılarım aşırı yoğundu tek lokma yemek yiyemedim sonra 7. Haftada falan prilam dr kullanmaya başladım günde iki defa içiyorum kullandığım ilk günden müthiş etki etti kesti bulantilarimi çok çok az oluyordu. Üç gün önce yeni kutu aldım ve tesadüf müdür bilmiyorum üç gündür tekrar arttı bulantılar ilacı düzenli almama rağmen yeniden kusmalar başladı acaba diyorum ilaçta mi sorun var tarihi falan da geçmemiş ama bulantılarım yeniden artti 10+3 üz