Merhaba hanımlar öncelikle hayırlı kandiller. 1 hafta önce ufak bi kanamadan dolayı hastaneye gittim ve doktorum Protestan verdi. Vajinal kullanıyorum. Fakat onu kullanmaya başladığımdan beri akıntım çok hafif sarı şeklinde bu kısım normal ama sanki biraz su şeklinde geliyor gibi. Peçetem çok aşırı değil tabi akıntıyla birlikte ıslanıyor. Sizce normal mı progestandan kaynaklımı nedir anlayamadım.