girl_boy_annesi Kızlar bu benim 2. Gebeliğim ilkin de böyle bir şey olamamıştı hiç ,bu bebeğin de 2-3 gündür hareket edince çıt sesi geliyor. açıkçası normal olduğunu duymuştum ama korktum da biraz neden olur bu ?
QUEEN088 girl_boy_annesi evet ya canım))bendede oluyor🫣normalmış kasların hareket ettiyormuş)Keyfi iyi olsunda))orda napirlarsa yapsinlar
zhriscn girl_boy_annesi Kağan kocatepeden dinlemiştim bebek hareket ettikçe eklemlerinden gelen ses olduğunu söylüyordu videoda ben de birkaç gündür duyuyorum bu sesi
Esr000 Bende de aynısı oluyo normal bir durum youtubede dr. Kağan kocatepe nin açıklamasınız izleyebilirisiniz
S1903 girl_boy_annesi aynı durumu ilk gebeliğimde yaşadım inanılmaz şaşırmıştım. Dayanamayıp doktoruma yazmıştım o da normal olduğunu bebegin kaslarından gelen ses oldugunu söylemişti😁
girl_boy_annesi S1903 Bende ilkte yaşamadım çok garip oldum bi anda normal olduğunu öğrenince rahatladım 🤣🥰
Egekereminannesi Ben de bir defa olmuştu 28.haftalarımda korktum yanımda eşim vardı o da duymuştu.Sonra YouTube dan video izleyince burada da yazıldığını duyunca rahatlamıştım😅
Aslisezer Doktora ben de yeni sordum epeydir oluyordu korkma bebek kendine zarar veremez rahimdeyken muhtemelen eklem sesleri dedi bazı anneler duyarmıs, bak yazarken de duydum hatta :)