Ayvaaaaaa Merhaba anneler ve anne adayları. Kanama ile birlikte doktora geldim ve 3 cm açıklığım var. Sizce süreç nasıl gelişir. Bu gece doğurur muyum veya normal olur mu. Sizlerin de desteğine ihtiyaç duydum. Bu arada 36+6 haftalık gebeyim ve çok kasılmam yok
Minaveannesi Ayvaaaaaa 37+4 de 4 cm ve nisan geldi gecesine agri cektim siklasmadigi icin hastaneye gitmemistim Suan agrim sancim var hastanedeyim yani agrin sancin olursa acikligin da ilerlerse dogurursun
Aysenurtsr Ayvaaaaaa 3.5 cm ve kanama ile sancilarimda vardi aksam yatisim yapildi 7 de. Gece 1 de kendi sancimla dogurmustum ben.
Ayvaaaaaa Minaveannesi bende ağrı veya sancı yok, sadece kanamam var. Kanama olduğu için gerginlik var. Umarım bu gece doğururum yarın evimize gideriz sağlıcakla 😔
Ayvaaaaaa Aysenurtsr maşallah. 5 gibi yatışım yapıldı benimde. Ama doktor evet bugün doğurursun gibi net birşey demedi. Nst de de sancı çıkmadı. Sanırım kanamanın verdiği gerginliği yaşıyorum. Gerçi nişan mış. Ben nişanı ufacık birşey olur diye beklerken 3 Pet değiştirdim.
Ayvaaaaaa Minaveannesi benim 3 ten 5 e çıktı doğumhaneye aldılar önce, sonra sancı çıkmadı saatlerdir geri odama geldim şimdi. Benim bebek vazgeçti herhalde 🤪😩😓
Minaveannesi Ayvaaaaaa canım bol bol squat yap yuruyus yap karsilayabildigin kadar ayakta karsila sanci geldiginde