civcivim0 Kızlar bugün 20+0 olduk. Normalde gün içinde sürekli olmasa da ara ara hissediyordum bebişin hareketlerini. Bugün hiç hissetmedim endişeleniyorum. Pazartesi detaylı ultrasonum var. Sizin de böyle olduğu oluyor mu?
ParildayanYildiz civcivim0 bu haftalarda düzenli hissetmemek normalmiş canım stres yapma 6.aydan sonra düzenli olması gerekiyormuş
Mavisperi civcivim0 haftanız çok erken genelde 25 den sonra duzene girdigi söyleniyor ya muhtemelen ondandir
Esraraz civcivim0 şekerli şeyler yiyin bol su için sol yanınıza yatın o zaman hareket edecektir gün içinde koşuşturmaca bebeğe sallanma ninni gibi geldiği için uyur istirahat halinde daha çok hissediliyor hareketler
Erva1234 civcivim0 cnm bende 20 haftaligim bende bugün hiç hissetmedim normalde hergun hssedydm 16 haftamdan beri ama bugün hiç yok bnde birz korktum ama endiselenmedm olablrma çünkü bikac gun hisstmednmi ozmn sorun olabilir
Sibelcvn civcivim0 normal canım daha Çok küçük düzensiz oluyor bu dönemlerde benimde öyleydi 25den sonra daha çok artıyor hele 30dan sonrası karete yapıyor resmen kızım karnımda 37+0 olduk bugun valla durmuyor yerinde kızım😂🫶🏻