Kızlar 3 Ekim günü akşam 9 da sancım tuttu birden dakika tuttum 5 dakika da bir sancı başladı sonra duş alayım dedim duş aldım daha çok sancım arttı dayanılacak gibi bir sancı değil ama aslında sancıyı evde çekmek istedim biraz ama dayanamıyordum hem korkuyordum tecrübeli olmadığım için açılmam olur bebek gelir diye korkuyordum sonra eşime dedim hastaneye gidelim gittik nstye bağlandım sancılarım 100e çıkıyor ve düzenli ebe alttan baktı 4 cm var açılman dedi istersen burda çek sancını istersen eve göndereyim dedi bende dedim burda çekerim eve gitsem kaç saat sonra geleceğim felan bilmem dedim neyse hastaneye yatışım yapıldı ama sancım o kadar varki çok kötü oldum saat 22.30 da yatışım yapıldı başladım sancıyı çekmeye yürüdüm squat hareketleri yaptım saat 3 oldu artk dayanamıyorum diye ağladım 😔 bayılacak gbiydim açılmam çok yavaş ilerledi sabah 08.05 te bebeğimi kucağıma aldım o an bütün acılarım gitti onun o sesini duyunca kokusunu duyunca herşeyi unuttum rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏 ☺️❤️🥰sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz 🤗