catandgirlmom Mervekara5 bazı hastaneler 5 üstü bazıları 10 üstü çıkınca gebelik sayıyorlar bende 13 le öğrendim ve daha çok erken beklemeliyiz vs dediler ben dayanamayıp 2 günde bir kan testi verdim yükselince anladım ki birşeyler var değer 13-34-218 olarak değişmişti 34 ten 3 gün sonra 218 olmuştu
mmomssss Ya kızlar bisey sorcam 1,00 ne demek adete 10 gün kala 0,100 cıkmıstı şimdi birgün adetim geçti kan verdim bugün 1,00 cıktı sanırım negatif 🥲 başında 0 olmadıgı icin aklım takıldı 🤷♀️