Kızlar merhaba 25. haftamdayım gynoferon kullanıyorum bir haftadır sabah aç karnına içtiğimde midem bulanıyor iki gündür öyle denedim bulantım geçmedi sabah uykumun arasında içtim uyudum yine kahvaltıdan sonra bulantı yaşadım en son kahvaltı yaparken içip kahvaltıya devam ettim bi sorun yaşamadım sizce sabah aç karnına mı içilmesi gerekiyor yoksa böyle kahvaltı yaparken alsam yine de faydasını görür müyüm