Sddka1996 Selamunaleykum arkadaşlar m 36 +3 haftalik hamileyim . Cok fena kuyruk sokumum ağrıyor. Sizce nst çektirmeye gitmelimiyim hastaneye . 3. Gebeliğim ama diğerlerinde böyle olmamıştı. Ayakta çokta kalmadım bugun
benkosarim Sddka1996 bebek ağırlık yaptığı için oluyor öyle gitsniz de birşey yapmadan geri gonderebilirler yan yatın yastık ile destekleyin