İlk gebeliğin de vuruldum önce hareketleri azaldı sonra tamamen bitti bebeğimi kaybettim doktorlar iğne ile hiç bir alakası olmadığını ı söyledi kendim hastaydım çünkü ama ben yine de çok korktum o iğneden şimdi de tekrar hamileyim kasılmalardan dolayı doktor tekrar vurmak istedi ama ben çok korktum