Mryy01 anladim benim şuan 4 haftalik görünüyo ben cok erken farkettim rahim kalinligim 17 mm göründü gebelik görüyorum dedi ama hcg testindeki deger cok düşük oldugu için olumsuz dedi yarin tekrar kan vericem,doktor ona göre net konusucam dedi yani bos gebelik dis gebelk vs olblrms o yuzden sordum teşekkür ederim