Kızlar almanyada dogum yapacağım ve pazar günü allah nasip ederse şuan hiç bi sancım yok 39+5 burda dogumdan sonra 3 gün hastanede kalmam gerekiyor gerekli kontroller vs vs ebem bana bebek için bişey koyma orda zaten kıyafet bez hepsini onlar karşılıyor dedi sadece kendin için çanta hazırla dediler max beş günlük bi hastane için neler koymalıyım sizce?