Benimde Anadolu sigortam var canim, hamile kalmadan önce yaptirmiştim 1 ay hamile olmaman gerekiyor, benim sigortacim sigortayi yaptirdiktan sonra bir adet geçmesi yeterli demişti ne ayritten 1 senelik olduğu içinde 2,5 ay içerisinde gebelik olmuş olmasi lazimdi aksı takdirde sigorta yaniyor ben şubatta yaptirdim Ağustos’ta hamile olduğumu öğrendim ve benimki yandi, ama yine Şubat gibi yenilenecek bu sefer bekleme süresi olmasi gerekmiyor bi kere sigorta yaptirdigin için. Ben tamamlayici sigorta + doğum paketini 3200 yaptirmiştim Şubat ayinda, fakat şuan hersey artigi için buda muhtemelen baya uçuk bir fiyat isterler diye düşünüyorum 🥺 biraz uzun oldu 🤭