Yesimaraz1 ilk kizimda 39+5 de dogum yaptim ama dogum anina denk o kadar cook hareketliydi ki doktorum bile sasirdi bi kiz bu kadar hareketli olamaz dogacak 2 saate hala tekme atma derdinde diyordu
Bu gebeligimde ise 38+4 doktorum nst bile gerek yok diyor cunku birakin gunde 10 hareket saymayi ben saatte ortalama 20ye yakin hareket sayiyorum 🥰🥰