sevilzehrasonmez adetim 4 gün gecikti bugün yaptığım test bu şekilde çıktı hafif mide bulantım var ama psikolojim mi bilmiyorum kan verdim ama salı çıkacak 
Saliha_00 sevilzehrasonmez Var görünüyor hayırlı olsun yeni olduğu için silik çıkmış.bence salıyı beklemeyin hemen özel hastaneye gidip test verin 1 saate çıkıyor ☺️
kaderbylozturk Saliha_00 sonuç tahmini yapalım ozaman 😅 cevap yaz mutlaka bencede var 0-100 arası diyim
Saliha_00 sevilzehrasonmez Tabi herşeye hazırlamak lazım ama genelde adet yeni geçince kaset test yapıyorlar hep böyle silik çıkıyor
kaderbylozturk sevilzehrasonmez kuzum uğrasma devlet hastanesi acılıne git kasık agrım var betaya bakabılırmıyız ben sonucu e nabızdan bakıcam de bakıyorlar zaten
Tinasu sevilzehrasonmez Bana sağlık ocağı doktoru tam 1 hafta 10 gün geçsin öyle gel kan ver demişti ozaman net çıkıyomuş 🙄
Onekim sevilzehrasonmez benimde kızımda bu şekilde çıkmıştı canim gözün aydın inşallah bende tekrar görürüm bu çizgiyi