Grayworldinsideme Kızlar kullanıp memnun kaldığınız granit tencerelerinizin markası nedir aceba? Biraz da uygun fiyat olsun istiyorum yani ortalama fiyat
UmutsuzPolyanna Grayworldinsideme Aksu markası canım 3 yıl kadar önce 3 lü olarak 550 filan almıştım şimdi nedir bilmiyorum 2 si büyük boy biri hatta baya büyük biri orta bi de sahan 3 ü de ayrı ayrı kapaklı
BBuseY Grayworldinsideme ilk defa alcaksanız granit almayın . Çelik alın. Herşeyi geç pişiriyor hele ki o et yemeklerini sadece pilavı güzel pişiriyor
ilahiyatciTurkologBirAnne UmutsuzPolyanna aksu markasını hiç kullanmadım granitte hala kullanıyor musunuz memnun musunuz? Bulaşık makinesine koyuyor musunuz?
UmutsuzPolyanna Grayworldinsideme hayır canım çizik yanma olmadı sadece sahan boy olanı hemen hemen her gün kullanıyorum onun rengi diğerlerine göre biraz karardı
CereenCkr KayraVeAnnesi_06 karaca bende kullanıyorum diamond serisini hiç memnun değilim daha 1 sene olmadi 😒 yanma yapışma yapmıyor ama graniti hemen attı 😒😒
Grayworldinsideme BBuseY ben çelik hiç sevmiyorum. Çelik tencerem var. Granit kullanıyorum benimkiler kötü oldu
KayraVeAnnesi_06 Grayworldinsideme Valla 3 senedir kullanıyorum yeni gibi ben memnunum anneme aldım oda memnun bilmiyorum Korkmaz da granit hem sahan hemde tencere setini kullanıyorum ondan da aşırı memnunum ama doğru kararırı siz vereceksiniz 🙏🏻🌸
UmutsuzPolyanna ilahiyatciTurkologBirAnne hala kullanıyorum çok sık makineye atıyorum biraz renkleri kararır gibi oldu ama güzel
KayraVeAnnesi_06 CereenCkr Ben 4 sene önce anneme ve kendime almıştım ikimizde memnunuz ama korkmaz çok daha güzel elim sürekli ona gidiyor Sahan seti ve tencere seti var