edanur44 Kızlar 23 haftalık oldum vajinamın yanındaki kemiğim ağrıyor normal mi sol tarafım sanki böyle bacağını ayırırsın ağrır ya öyle bi ağrı var pelvik kemiği deniliyo sanırsam böyle olan var mı
Patricia edanur44 bende 23 haftalığım benim ağrım yok ama çatın genişliyor olabilir mi acaba bilemedim. Bende ağrı yok diye dr panikleme sakın herkesin hamileliği farklı sonuçta doktoruna sor istersen
aframoms13 edanur44 bende de o kısımda ağrı var uzanınca geçiyor ama bide elimle hafif o bölgeye masaj yapıyorım