Leylaayla İki kaybım var benim. Üçüncüye hamileyim. Doktorum pıhtılaşma olmamasına rağmen tedbir amaçlı oksopar iğne kullandırdı ilk 3 ay. Sonra corasprine başladık. Hala kullanıyorum. Ama bildiğim kadarıyla doğuma yakın bir zamanda bıraktırıyor sezeryan falan olursan ameliyatta sıkıntı olmasın diye kaçıncı haftada bırakılacağını doktorunuz belirler tabi ♥️