Yuestun Kızlar sizin bebekler kac gram boyları kac? Bugün kontrole gittim bebek ters dedi düzelmez ise sezeryan ihtimali varmış😏
BraAkayBulut Yuestun benim de 30.haftada 1960 gram 45 cm di şimdi 37+0 olduk bugün gittim kontrole 3350 gram 51 cm olmuş bebeğim doğum pozisyonuna 33.haftada geçti 30.haftada benim de tersti canım daha erken ne olacağı hiç belli olmaz bi günde dönüverir hiç panik yapma sağlıkla gelsin inşallah ♥️
MacideBaltacGlbahar Yuestun benimki de 34.haftada dönmüştü.Hiç belli olmuyor , son hafta da dönme ihtimali olabilir.Sağlıklı bir şekilde doğmasını temenni et,önemli olan da bu 😌🙏
Yuestun Deletedmom434 maşallah kucagına almak nasip olsun canım saglıkla🙏🏻 Pozisyonu nasıldı peki ? Benimki bir hafta önceye kadar dogum pozisyonundaydı bugün ters dönmüş gördük😒
Nisankzn Deletedmom434 ya birsey sormak istiyorum size kadinin biri bana dogumun yakinmi gobegin asagiya inmis dedi haftaya kontrolum. 31 hafta oldum bugun bebegimi gobek deligim de bazende gobegin 2 3 parmak yukarisinda hissediyorum bu normal mi aklimi karistirdi kadin😶
Deletedmom434 Yuestun başından beri doğum pozisyonunda kanalda şuan erken doğum riski var 32. Haftamızdayız sizinki kaç gram balık yağı,kaşar peyniri,muz,günde 2 soda,kuruyemiş,ıspanak yeşil mercimek tüketiyorum
Sakaryali54 Deletedmom434 alt tarafniza dgru bi baski var mi bnm kalcam agriyo catim agriyo resmen zonklama var dakika basi lavaboya gtmekden biktm.kasigimda agri var.31 haftaligiz ama 33 gozukuyo bebek.bas basagi donmus.bazen cok fena vuruyo boyle cikcak saniyorm Doktor su sizntina dkkat et dedi ay bn normal istemiyom ya offf.normal mi bnlar acaba szde de vrmi
Deletedmom434 Yuestun kendim aldım doktoruma danıştım tabi o da hemşire olduğumu bildiği için kafana göre takıl en iyisini bilirsin modunda
Yuestun Nisankzn benimde bebegim dogum pozisyonundayken karnım normaldi ama kafası yukarı dönünce göbek deligimin üstünede hissediyorum ve karnım yukarı cıktı 🙄 + göbek deligi agrısı da cabası dokunamıyorum bile
Deletedmom434 Nisankzn ay sorma benimde göbüş aşağıya indi üst taraflarım boş öyle bir şeyi bende duydum ama batılmı doğrumu bilemiyorum🤷🏼♀️Normal tabi pozisyon değiştirip geziniyordur
Gozdeerdem Benim kontrol zamanim 29.4 e denk geldi 1600 Gr. 40 cm di boyu. Bi sonra ki kontrol 32. Haftada bakalım kiziçe ne kadar olmuş çok merak ediyorum :)
Yuestun Deletedmom434 ben balık hayatımda yememiştim hiç dün bebegim icin zorla yedim bi daha da asla yiyemem heralde 😖 o sebebten lazım sanki bana balık yagı hapı🙈
Deletedmom434 Yuestun efa-mom isimli bir balık hapı var benim kullandığım günde 1 kez alıyorum ne balık kokusu ne balık tadı hiç bir şey yok doktoruna bir danış hamilelerin kullandığı bir balık yağı ama yinede onayını al😊
Deletedmom434 Sakaryali54 benim erken doğum riskim var 32. Haftamdayım nişanımda geldi göbüşümde indi 15 dakika da bir lavobadayım karnımın altında hep baskı var
Yuestun Deletedmom434 oo baya zorlu bir durum sanırım , ben gece kalkmalara basladım artık uyuyamıyorum da bir daha hortlak gibi geziyorum evde😒
Sakaryali54 Deletedmom434 rahim agzinda aciklik varmi bana en son yumusama vr demisti.ciger gelistirici vurdulr serum taktilr.sanci yok nstde.ama bgn rahimde acklik vr yok bsey demedi sordm soylemedi.su sizntina dkkat et dedi.suan alt tarafmda baski vr bebek bas asagi donmus.canm da yaniyo kalca kemigmde agri var dakka basi tuvalaete.bi de bni bu halde normal doguma alcak israrla.korkmalimiyim bnde baska Doktora gtsem mi bni hic rahatlatmadi da