Gonca_ergn 13. haftadan beri çekiyorum ve sadece sağ tarafta. şu an 19 haftalığım, birkaç gün önce kontrolüm vardı doktoruma söyledim. magnezyum ve kalsiyum yazdı, suda eriyenden. her gün birinden içiyorum dönüşümlü. şimdilik bi iyileşme göremedim. sizde bi doktorunuza danışın.