Arya10 etlimin de 2. Gebeliği, sezaryen, onun da plesantası aşağıda ve dikişe yapışmış şu an. 33 haftalık. Geçen gittiğinde biraz kayma olduğunu söyledi doktor. Umarım doğuma kadar sizinki de eltiminki de düzelir. Plasentanın kanama yapma riski var sadece. O da hemen müdahale edilebilir diye düşünüyorum ben. Korkmayın. Allah’ın izniyle kolaylıkla atlatırsınız 🤲🏽