Arkadaşlar doğumum sezeryan olucak normal de olsa gerci bunu düşünürdüm de 😂 makyajla girmemizin bi sakincasi var mi acaba sonuçta fotoğrafci gelicek oyle mor gözaltlariyla albümde resimlerim olsun istemiyorum 😂 sabah giderken makyajimi saçımı yapsam diyorum