Rafaelli S53 benle aynı durum şu anda, 27+3 haftamızdayız, bezdim artık süreklı tuvalete cıkmakdan😁normal ama merak etmeyın daha da arta bılır, korkmayın
Cgdm34 S53 canım bebek aşağıya baskı yapıyordur normal yanı korkma banada oluyor hele hamılelık ılerledıkce lavaboya daha cok sıkca gıdeceksın ☺️