nsldgnnn Selam hamişler 37. Haftamıza girdik bugün kontrolümüz vardı 2.700 gramız ve boyumuz 48 cm. Normal mi sizce ?
Birgul nsldgnnn normal bence ve bu kilo boy her bebekte bir olmuyor zaten ☺️ benim bebeğim 37+5te 2900 kilo doğdu
nsldgnnn Maşallahhh ❤️ Zaten bende şişmedim karnım 7. Ay itibariyle belirginleşti iri bebek olmayacak dedi doktorum ama beslenmesi gayet iyi dedi
Deletedmom_1003 Benimde hemen hemen aynı kilolarda 3 kiloya yakın ama minyon bi bebek sana çekmiş dedi beslenmesi güzelmiş az daha büyük olsa keşke üzülüyorum🥹