Merhabalar, 9+5teyim, myomum 6 cm. Bebeğe çok yakın, doktor çok riskli olduğunu söyledi, özellikle 15. Haftaya kadar düşük tehlikesinin olduğunu, sonrsında da eroen doğum ya da gelişim geriliğine sebep olabileceğini söyledi. Günde 3 defa pregestan kullanıyorum, bu iekilde düşük tehlikesi yaşıyan var mı acaba?