Minikbebegim1999 Normalde de kasiklarimda hissedirim ama bugun cok daha farklı derinden vuruyor sanki kasiklarima acitiyor resmen 21+4 olduk bazende tuvalete gittigimde kasiğima bir ağırlık çöküyor işerken zorlaniyorum hep olmuyor ama nadiren
_almirasmom Minikbebegim1999 benım de oyle bende anlamadım enfeksiyon mu dıcem antibiyotik kullanıyorum😔 17+4
Suelifemir Minikbebegim1999 Aa bende aynı 21+4 buğün bende öyle hissettim daha endşilendim sanki çok derindemiş gibi oluyor kasıklarım ağrı oluyor
Minikbebegim1999 Suelifemir evet evet bende de oyle derinden derinden vuruyor ve açıyor da normalde acimaz vurduğu yerler ama bu acidi
Minikbebegim1999 Bebekdelisi normal mi boyle biseye mi neden oluyor aşağı da olmasi sanki derinden biyerlere vuruyor ya
Minikbebegim1999 _almirasmom hayır enfeksiyon değil ben baktirdim idrarime de vajinadan da temiz çıktı
Minikbebegim1999 Suelifemir rahatsız edici olduğu için bende yatıyorum ama yattigim zaman daha sert vuruyor