yankiyaren Ayy bizde 16+2 haftadayız ama çok inatçı göstermiyor bizede bakabilir misiniz 🥰[https://mutluresim.com/images/2022/10/07/it1ru.jpg](https://)
obiranneci obiranneci _almirasmom yanılma payı olur derler o haftalarda sizde olmadımı 🥰 bize bile erken bişey söylemek için dedi
yankiyaren obiranneci bizede doktor bu görüntüden erkek bebek çıkmaz dedi ama göremediğimiz için bilemedik işte net bişey değil çünkü