Hznpla geçen hafta eşimin kız kardeşi yaptı, doğuma eş refakatçiniz yoksa eğer giriyor, benim eşim gelecek.
sancı çektiğin oda ve doğum yaptığınız oda aynı oda.
duş imkanı
pilates imkanı mevcut.
doğum sonrası başka bir odaya sevk ediliyorsunuz.
o çok memnun kaldı. sürekli alttan muayene edilmedim diyor. 2 gidip gelmede bakıyor dedi. ebeler çok insancıl sakin ol geçecek az kaldı ha gayret tarzında şeyler söylemiş
normal gebe polikliniğinden giriş yapınca bakıyorlar