Ozge_5516
İyi araştır arkadaşım. Gebelik Zehirlenmesi geçirdim başından beri onda takipliydim. Beni perinatologa yönlendirdi aradım açmadı, yazdım dönmedi ortada bıraktı beni. Erken doğum yaptım bebeğimi kaybettim malesef. Bende güleryüzlü iyi nazik diyordum yolun ortasında kaldım malesef iyi araştırmak lazım dr işini