ALynaa67 Kızlar merhaba geçen marketten tere aldım çok severim akşam yemeği yerken yanında yıkadım yedim sonra acaba zararlı mı diye bakayım internetten dedim zararlı olduğu yazıyo doğruluk hayı var mı ya ??
Bebekdelisi ALynaa67 degıl cnm bana dıyetısyen verıyor 1 avuç ıcı kadar sabah kahvaltımda doğum yaptığım bebegımde de yedim sorun olmadı
Bguzeel ALynaa67 ben yedim rokada tere de 37 haftalık oldum şükür bi sıkıntı da yaşamadım şimdiye kadar. İlk defa duydum zararlı oldugunu da 🙄
Elaeyl Yeşillik yememiz gerektiği söyleniyor bende yiyorum inşallah zararlı değildir Ne yiyecegimizi şaşırdık