Lamelif
seymos
Busrabusra
Kızlar erkek veya kız bebekle alakası yok. Benim de oğlum olacak. Ama zıpkın gibiyim. Kendinizi ağrılarınıza mahkum etmeyin. Eğer erken doğum riskiniz yoksa kalkın hareket edin, yürüyüş yapın. Çok daha iyi hissedeceksiniz. Benim son zamanlarım şu an, yarım saat kalkmadan otursam hemen üzerime ağırlık çöküyor gibi oluyor ve hemen kalkıp evde bi tur atıp ufak tefek iş yapıyorum. Dinç hissediyorum hemen. Sezryn da olacaksanız, muhakkak hareket edin ve yürüyüş yapın. Kan dolaşımınız hızlandıkça kendinizi bitkin hissetmezsiniz ve ağrılarınız azalır.
Hayırlı, sağlıklı ve huzurlu doğumlar dilerim.
Sevgiler.