Kızlar benim geçen sene iki gebeligim oldu ikisini de kaybetmiştim. Bu sene de denemeye başladık olmayınca rutin kontrollere gittik. Bende hersey güzel eşimden de test istediler sperm testi sıkıntılı çıkınca teyit etmek için yine başka yerde de test verdi. Yine aynı şekilde sorunlu çıktı. Yani 2 milyon sper vs birseyler var. Ablamın Amerika’daki tanıdığı doktora attı ablam sonuçlar çok düşük urologa gitmesi lazım demiş. Şimdi izmirde düzgün bir doktor bulmamız lazım. Ve bu nasıl bir tedavi olur acaba yoksa direk tüp bebek falan mı olur?