Kubrakck2222 Kızlar 15. Haftamdayım, istemsiz her şeye çabuk sinirleniyorum bazen ağlama krizleri geçiriyorum, engel olamıyorum sonra çok pişman oluyorum bebeğime zarar verdiysem diye çok korkuyorum 😞 siz kendinizi nasıl sakinleştiriyorsunuz😞
Melike Kubrakck2222 yaa hisseder, ağlayıp üzme kendini. Ve hamilelikte yaşanan bu snir krizleri, ağlamalar emin ol bebeği de etkiliyor doğduktan sonrası için
nilsmomy Kubrakck2222 üzgünken veya mutluyken salgıladığımız hormonlar bebeğe geçiyor yani biz mutluyken onlarda mutlu biz üzgünken onlarda üzgün oluyor maalesef o yüzden kendinizi bırakmayın bebeğiniz için güçlü olun üzüntülü ruh haliniz oldukça kafanızı dağıtacaksın bir şeyler bulun
Naziminverasi Kubrakck2222 valla bazen sinir krizi geçircek duruma geliorumm karnıma dokunup yok annem yok bişey diye diye sanki bebeği sakinleştirir gibi kendim sakinleşiorum tabiki kendinizi sıkmayınn ağlamak değil sadece stres sinir de etkiliyo sakin kalmaya çalışın 🌸
hukukcuanne_06 Hamileliğin yarısında ağladım desem yeridir ama çok şükür bebeğimi sağlıkla aldık kucağımıza. Tabi ki de ağlamanın zararı yok dedirtecek bi örnek olmamalı siz kendinizi strese sokmayın yoktan yere😍
Kubrakck2222 hukukcuanne_06 böyle duymak rahatlatıyor en azından hep sağlıklı olsunlar başka isteğim yok🥰❤️artık kendimi üzmemeye çalısacağım 😞🙏🏼
Nursemablk Kubrakck2222 sinirlerime bende hakim olamıyorum aksine hormonlardan dolayı daha çok sinir oluyorum ama kendimi sakinleştirmem 5 dakika sürüyor, bebeğimin ultrason resimlerine, videolarına bakarak dizginliyorum kendimi. Yoksa sinirden ağlarım yani 🤭😂
Kubrakck2222 Nursemablk ben de öyle yapacağım artık, bir de Meryem suresiyle Yusuf suresini açtım dün o da sakinleşsin üzülmesin diye iyi geldi☺️❤️
Nursemablk Kubrakck2222 bebeğin sakinliği için dinlemek ya da okumak gerekiyor bunları çok güzel yapmışsın canım 🤗🥰