21’de çıktım yine de doktorumdan rapor aldım. Bir hastasına sormuşlar çünkü yazayım ben sıkıntı yaşama dedi. Yalnız garip bir durum yaşadım inişlerde başıma çok şiddetli ağrı girdi bıçak saplaması gibi ama mütemadiyen yarım saat o iniş esnasında çok zorlandım. Size de oldu mu?