Muside Hayırlı akşamlar kızlar doktorum bebeğin eşinin hafiften kireclendigi söyledi böyle bir durumla karşılaşan varmı bir sıkıntı oldu mu sizin için benim bebeğin eşi biraz da aşşağıda 🤔
Canisi44 Muside bende 34 haftalık hamileyim benimde bebeğin eşi aşağıda ama doktor dedi rahim ağzını kapatmıyo ama ben çok korkuyorum sezeryan olacak ama hep korku içindeyim acaba ameliyatta bi tehlikesi olurmu diye
Muside Canisi44 aynen bana da aynı şeyi söyledi ama bir sıkıntı olmuyormuş yani Allah'ın izniyle de olmaz inşallah 🙏 bu yüzden bana da gün vermedi son zamana kadar doğumla ilgili birşey diyemem dedi ama böyle giderse sezeryan olacak🤔
Muside Canisi44 özele gidiyorum Malatya da yaşıyorum Malatya'nın en iyi doktoru kendisi çok memnunum kendisinden ilgisinden ama benimde doğum korkum var buara birde öksürük başladı bende ameliyatta daha çok üşütürüm diye korkuyorum 🤔
Muside Canisi44 Ali Pekince ye gidiyorum gözde sıtma pınarında . Doğum korkusu derken ameliyattan o ortamdan vs bu durumdan😊
Canisi44 Muside benimde öyle işte peki doktora sorsaydınız eslin önde olması ameliyatta sıkıntı yaparmı herhangi birşey olurmu
Muside Canisi44 yok sancim yok bebeğin eşi kireçlenmiş dedi kontrollerim hafta da bire düştü bebeğin eşi bebeği beslemezse haftanı dolduruyorsun zaten dedi böyle bir durum da alıyorlar hemen sezeryana ondan yani