Bende 38 deyim, beni ağırlaşmadan çok etrafımdaki insanların sürekli fikir vermeye çalışmaları bunalttı diyebilirim. Evet herkesin bir doğum hikayesi ve çocuk büyütme zorluğu var ama sürekli hal hatır sormak bir şeye ihtiyacın var mı demek yerine sen doğunca göreceksin, şöyle zor böyle zor demeleri gerçekten yordu. Zaten duygusal olarak zor bir dönem ama insanlar hiç anlayamıyor daha bunun lohusalığı var.