Kubraanne_ Hilalozc kasık ağrısından kıvranıyorum resmen baskıdan mı oluyor bilmiyorum ama kabızlık uykusuzluk perişan etti şimdiye kadar çok rahattı sanırım son haftalar hepsine bedel olucak
mommysbrids Hilalozc çatı ve bel ağrısı cok var, bebişte aşırı hareketli olduğundan resmen her hareketi olmasada genelde can yakıyor nefes kesiyor. 38+4 Nasipse pazartesi doğumu planladık sabah. Tam 39da olacak bakalım 3 gün daha bekler insallah :)