_mira_2022 Melekanne2606 gözün aydın olsun canım bende 1 Ekim’de doğum yaptım oğlumu kucağıma aldım çok şükür 🥰💙 peki normal mi oldu. Sezeryan mı?
Gny18 Melekanne2606 gözünüz aydın. Rabbim salihalardan eylesin Peygamber efendimizin doğum gününde doğmuş 😍
Melekanne2606 ies Evet canım var ama öyle dayanılmıcak bişey değil oturup kalkarken sıkıntı sadece o da bi kaç güne hafifler