Soruyorumm Kızlar vesvese mi yapıyom bi yardım edin Sabahtan beri az hareket ediyo tekme atmıyo ama hiçkırıyo arada bi karnımda yer değiştiriyor.toplanıyor bazen
UmmNasuh Soruyorumm biraz daha takip edin eğer dikkat çekecek şekilde azalma varsa doktora gidin bence bende 36+0 dayım doktorum hareketlerde azalma veya hiç hareket hissetmezsen bana bildir demişti
Rumeysatek Soruyorumm sıvın azalıyor artık karnının içinde de yer kalmadığı için azalması normal hiç hareket etmiyorsa eger doktoruna git kontröle gittiğinde de yine de sor istersen hareket azlığını
Soruyorumm Rumeysatek dün hareketleri iyiydi sabahtan beri böyle kendi kendime psikolojik olarak mı böyle hissediyorum acaba diyorum hıckırıgını falan cok net duydum
Mavisperi Soruyorumm bence acile gidin ben 30.haftada hareket azlığından nst ye girdim sancim çıktı sizin haftanız epey büyük ama mutlaka gidin derim
Canankk Soruyorumm doktorunuza sordunuz ya da hastaneye gıttınız mı acaba? Ben de 33+6 ikiz gebeym 2 gundur azalma hıssedıyorum hareketlerde evham mı yapıyorum dıyorum, doktorum da yurtdısında soramadım sızınkı ne dedı acaba?
ikicocuklubiranne Soruyorumm 10 dan fazla hareket hissettiyseniz normal. Bende 36+4 teyim. Hareketleri azaldı doktoruma sordum. 10 dan fazla hareketi varsa her iki saatte bir hareket ediyorsa çok normal yeri daraldığı için eskisi gibi olmayacak hareketleri dedi
ikicocuklubiranne Soruyorumm bir şeyler atıştırıp sol tarafınıza yatın bakalım ne tepki verecek. Ben çok şüpheye düşünce tatlı bir şeyler atıştırıp uzanıyorum tatlıya hemen karşılık veriyor
Tugceonur Soruyorumm artık bebek kanala yerleşmeye çalışıyordur o yüzden hareketlerini az hissediyor olabilirsiniz ama doğum haftanız da yaklaşmış en azından gidin bi muayne olun en azından içiniz rahat eder