12.09.22 evlilik yıl dönümümuzde ah ya simdi gelsen de bize hediye mi olsan? Diye konuşup 🤗😊sakalasiyorduk gece saat 03.45 de pat diye bi anda suyum geldi aha geldi dedim sürprizim hediyem 🤗 tabi o zaman bu kadar sakin davranmadım hemen wc koştum anlık titreme geldi sagolsun doktorumuzu hemen aradık hemen hastaneye gidin muayene edilsin dedi henüz gerekli açıklık yoktu yatis verildi derken derken o kutlu muayeneler(alttan😭) olmaya başladı saat öğlen 12 oldu benim yeterli açıklığı yoktu gece de suyum geldiği için doktorum biraz hareketlendirelim orayı yumuşasin dedi ve fitil verdi ve o fitil herseyi başlattı saat 15.00 den 20.21 e kadar kendi şansımın 2 katını ciktim duvarları yumrukladım annemi herkesi canından bezdirdim buradan 1 saatte doğuranlara selam olsun🤣 neyse cok uzatmadan son muayenede ebem oğlumun alttan muayene de kafasını tuttu ve tam açıklık oldu hazırız dedi ve muayeneye gittim oyle bi his ki tek başıma olmak istedim daha rahat oldum ve son muayeneden 45 dk sonra oğlum 20.21 de dünyaya geldi onun sesiyle herseyi unuttum Rabbım isteyen herkese sağlıkla nasip etsin, burada olmak da çok zevkliydi, yazın sıcağını beraber cektik simdi son baharı bebeklerimizle büyüyetecegiz sağlıkla ınsallah💙😊
Yazım hatam ve devrik cümlelerim olduysa affola oglusum uyanmaya başladı ben kacaar:)