glam kaliteli, güzel duruşlu bir hamile taytı arıyorum. Hangi markaları önerirsiniz? Mango’dan alan var mı? Zara’da bildiğim kadarıyla sadece hamile kotu var tayt yok
Edddaaa glam calzedonia da baktım 150₺ deyince bıraktım zaten son 1 ayım yani, sonra Lcw dem aldım 40 küsür tl gayette güzel tavsiye ederim
bikucukbalik 30. Haftamdayım 5. Ayımdan beri hamile taytı giyiyorum LCW den almıştım biri diz boyu tayt, diğeri pantolon tayt. Hala giyiyorum çok rahat ve hiçbir sıkıntı yaşamadım hamile pantolonları taytlardan sonra bana çok rahatsız geldi sanırım bu taytlarla hamileliği bitiririm