ikimelekannesii22 Kızlar 1 saattir geçmeyen karın ağrım var ara ara değil sürekli ağrıyor 39+3 üm acaba doğum belirtisimi
tugbaugur ikimelekannesii22 benim o ağrılar 2 saat aralıksız sürüyor sonra geçiyor ne gelen var ne giden 39+6 yız 😅
Deletedmom_1003 Ayyy doğurcanmı yoksaaaa 😬 bilmiyorumki yaaa bende bazı ağrıları acaba doğum sancısımı diyorum
ikimelekannesii22 tugbaugur gelir gelir 😅 bana 40 haftaya kadar gelmezse suni sancı veririz demişlerdi sana ne diyorlar
ikicocuklubiranne ikimelekannesii22 doğum sancısı genelde bel ve kasıktan geliyor diyorlar ondan sordum
Eloss50 ikimelekannesii22 doğum sancısı aralıklı olur ve belinde de ağrı hissedersin ama ihmal etme yine de karın ağrısı da önemli olabilir git bi görün
Eloss50 ikimelekannesii22 o zaman demek ki bebeğin kanala ilerleme ağrısı falandı Allah yardımcınız olsun inşallah bu günün yüzü suyu hürmetine kolay eylesin doğumunuzu