Maviss87 Arkadaşlar 5. Haftada dr gitmeye başladım. Rubella testim pozitif geldi. 1 hafta arayla tekrarlandı negatif geldi.9. Haftada tekrarladım pozitif kafayı yiyeceğim bu test neden böyle sürekli farklı geliyor.
Yesimmm93 Maviss87 canım nasıl bir yol izlediniz benımde pozitif çıktı ıgm ıgg ye bakmamış şimdi tekrar kan istedi verdım çok moralim bozuk
Cgdmustn Maviss87 benim igm ve İgg gebelikte geçirirken pozitif çıktı ve bu yüzden 7 buçuk aylık doğum yapıp bebeğimi kaybettim :( ikinci hamileliğimde de korkuyorum 3 kere geçirmişim
Yesimmm93 Nursena4 kaç çıktı sizin değer benım 6+6 günlük ıgm 0.812 çıktı doktor tekrar kan istedi bakalım belki daha önce geçirmişsindir dedi
melegimhosgeldin1 Yesimmm93 7 haftalık pozitifti Doktor olumsuz bişey söylemedi Ve 13+2 giz şükür sorunsuz ilerliyo
Nursena4 Yesimmm93 once pozitifti sonra negatif oldu simdi 5.ayda yapti gene pozitif birsey anlamadim
melegimhosgeldin1 Rebalali bişi benimde pozitif çıktı ama Sizinkiyle aynımı bilmem pozitif olması iyi bağışıklık olduğu anlamına geliyo dedi doktor ama sizinkiyle aynı rebela seysini Bilmiyorum
Yesimmm93 melegimhosgeldin1 yok canım ıgg ve ıgm var ıgg pozıtifse bagısıklıkk var ıgm pozitifse aktif enfekte sayılıyormuşsun , doktor tekrar kan aldı avınt diye bişey sanırım önceden mı gecırdım gebelikte mı onu anlayabılırmıs o şekilde
Yesimmm93 Cgdmustn başınız sağolsun canım çok üzüldüm :((((( Peki erken haftalardaki bakılan değerde negatıfmıydı ıgm degerıniz yoksa o zamanda ikiside pozitifken mı gebeliğe devam edildi 😞😞
Cgdmustn Yesimmm93 ilk hamileliğimi öğrendiğimde negatifmişti hamileykene geçirmişim hep oda bebeğin organları iflas etmiş :( otopsi de öğrendim ben
KumsAlyaa Yesimmm93 bana 6. Haftada bakıldı daha da bakılmadı toksoplazmaya sağlık ocağındada sordum hatta gerek yok artık dedi şimdi ne yapmamız lazım illa yeniletmek mi lazım acaba
Yesimmm93 KumsAlyaa valla benım ilk hamileliğimde ıgm negatıf ıgg pozitifti 1 kez 6 hastalıkken baktılar ondan sonra doğuma kadar kimde bakalım demedi bende ara ara tekrar kan tahlili verildiğini burdan öğreniyorum .Sizin nasıldı sonuçlar
KumsAlyaa Yesimmm93 doktora gösterdim bunda sorun yok dedi sadece sağlık ocağınada aynı testi götürüp gösterdim aylar sonra tekrar edicem mi diye gerek yok dedi
Yesimmm93 Cgdmustn eğer enfeksıyon vücutta yoksa ve daha önce gecırmmişsen aşı vuruyorlarmış diye okudum kuzum