_Nur_1818 Minigiminannesiyim_ Çok fazla uzanmadiysan yada uzun surmediyse sorun olmayacağını düşünüyorum
sym25_ Minigiminannesiyim_ uzandın diye illa kanaman ağrın olacak bebeğin düşecek diye bir şey yoktur böyle şeyleri nereden duyuyorsunuz bilmiyorum ama bir bebeğin uzanmakla zarar görmesi o kadar kolay bir şey değil emin olun İçinizi ferah tutun ve olumlu şeyler düşünün🤷♀️