Englishteacher ben abartmadan,düğüne gider gibide giyinip salınmadan rabbime şükür,meleğime hoşgeldin,yuvama huzur bereket,bize armağan edilene teşekkür için evimde dua okunulsun istiyorum.saçma ve gereksizde bulmuyorum.dedikodu yada laflamak icin onca insan çağrılip toplaniyorda mevlut mu gereksiz olacak.duadan kimseye kötülük gelmez.aileniz yaninizda yoksa yanlizsaniz tabiki kimi cagiracaksiniz ki o konuda haklisiniz.annenizin yanina gittiginizde yapabilirsiniz belki.yapamasanizda onemli olan niyet lokmada dökturseniz evde kendiniz okursunuz duanızı 😊